На нашому занятті ми з колегами обговорили приклади створення робіт учнів. Обговорили способи допомоги учням стати більш цілеспрямованими в навчанні, а також створили форму її оцінювання. Я розглянув та проаналізував диференційоване навчання. Крім того, створив інструмент для підсумкового оцінювання. Цей модуль допоміг ще раз переконатися, що навчання має бути диференційним, бо всі учні різні, з різними здібностями, можливостями, але всі вони мають адаптуватися до сучасного життя, стати успішними. Після всього зробленого вніс корективи в план теми.
Якось Ваша стать не відповідає написаному...
ОтветитьУдалитьКостянтин Олексійович запрацювався...
ОтветитьУдалитьНе розумію про що ви говорите?..
ОтветитьУдалить