понедельник, 26 ноября 2012 г.

Модуль 8. Рефлексія

Ми поділилися прикладами робіт учнів, обговорили ідеї залучення учнів до оцінювання. Обговорили ідеї залучення учнів до оцінювання, допрацювали плани оцінювання. Я створив форми для підсумкового оцінювання, переглянув і оцінив приклади робіт учнів.  Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів», а саме: яким чином створення системи оцінювання допоможе мені покращити навчальний процес, як залучення учнів до процесу оцінювання змінює їх ставлення до навчання та допоможе досягненню поставлених навчальних цілей.Я зрозумів нарешті, що оцінювання, яке будується навколо навчальних потреб учнів, має акцентувати увагу як на змісті навчальної теми, так і на навичках 21 століття. Електронна бібліотека мене вразила великою кількістю різнообразних форм і шаблонів, які можна вільно використовувати (змінювати для своїх потреб).

Комментариев нет:

Отправить комментарий